Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 17, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bauer podnosi ceny reklam w swoich pismach i zwiększa rabaty

Wydawnictwo Bauer podniosło o co najmniej kilkanaście procent ceny reklam w swoich siedmiu tytułach. Jednak dzięki udzielanym rabatom klienci mają podwyżki nie odczuć.

– Podwyżka to wynik dostosowania naszych cenników do oferty tytułów konkurencji. Nie będzie miała wpływu na zmianę warunków handlowych, które dotąd przedstawialiśmy klientom – mówi Ewa Kozłowska, zastępca dyrektora biura reklamy w Bauerze. Zmieniono cenniki w: „Twoim Stylu”, „Pani”, „Show”, „Świecie Kobiety”, „Tinie” , „Chwili dla Ciebie” i „Życiu na Gorąco”. W „Tinie” i „Chwili dla Ciebie” ceny zwiększono średnio o 15 proc.; a w „Show” i „Twoim Stylu” nawet o 24 proc.
To już druga tego typu podwyżka w tym wydawnictwie. W ub.r. podwyższono ceny w 23 tytułach. Również wtedy Bauer podkreślał, że rabaty handlowe dla klientów zostaną tak dopasowane, aby w rzeczywistości nie płacili oni więcej za powierzchnię reklamową.

SK

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 18, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marek Kęskrawiec będzie redaktorem naczelnym "Dziennika Polskiego"

Marek Kęskrawiec (fot. Michał Kołyga)

Marek Kęskrawiec od 15 lutego br. będzie redaktorem naczelnym "Dziennika Polskiego" (Polski Dom Medialny należący do Polskapresse). Maciej Kwaśniewski, który od listopada ub.r. jest p.o. redaktorem naczelnym „DP”, zostanie zastępcą Kęskrawca.

– Mam sporo pomysłów, by „Dziennik Polski” odmienić, ale szczegóły będę mógł przedstawić po pierwszym spotkaniu z zespołem – mówi "Presserwisowi" Kęskrawiec. Zapewnia, że Polskapresse nie planuje połączenia swoich małopolskich tytułów - "Dziennika Polskiego" z „Polską Gazetą Krakowską”.
„Dziennik Polski” ma zachować swój konserwatywny charakter. Publikują w nim m.in.: Janusz Korwin-Mikke, Marcin Wolski, Jan Pietrzak, Stanisław Michalkiewicz. Do października ub.r. redaktorem naczelnym był Piotr Legutko. – To na pewno będzie wciąż konserwatywna gazeta, ale chciałbym poszerzyć spektrum poglądów, które są w niej prezentowane – zaznacza Kęskrawiec.
Marek Kęskrawiec karierę dziennikarską rozpoczynał w 1989 roku w toruńskim tygodniku „Wolne Słowo”. Później pracował w „Nowościach”, „Gazecie Krakowskiej” i „Super Expressie”. W latach 2004-2006 był wiceszefem działu reportażu w krakowskiej redakcji TVN, współproducentem programów „Superwizjer” i „Uwaga!”. Później, do wiosny 2010 roku, pracował w tygodniku „Newsweek Polska”. Wykłada na Wydziale Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Dwa razy zdobył nagrodę Grand Press: w 2002 roku (dziennikarstwo specjalistyczne) i w 2003 (dziennikarstwo śledcze).

SK

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.