Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 20, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

19 polskich prac walczy o Epica Awards

(Fot. www.epica-awards.com)

Dziewięć polskich agencji nadesłało w sumie 19 prac na tegoroczną, 25. edycję konkursu reklamowego Epica Awards.

Agencje te to: Euro RSCG Warsaw, która zgłosiła cztery swoje prace, Brand Place i DDB (po trzy), 180heartbeats i The Chimney Pot (po dwie) oraz Heureka, Saatchi & Saatchi, Scholz & Friends. W zeszłym roku 12 polskich firm zgłosiło 32 projekty.
W sumie w tym roku do konkursu zgłoszono 3735 prac z 589 agencji (rok temu były to 3154 prace z 529 firm z 48 krajów).
Prace oceni jury złożone z dziennikarzy pism poświęconych komunikacji marketingowej. Polskę reprezentuje od lat Agata Małkowska-Szozda ("Press"). Jury będzie obradować w Paryżu 22-25 listopada, gala wręczenia nagród odbędzie się w połowie stycznia w Lublanie na Słowenii

co roku gospodarzem gali Epica jest inny kraj

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.