Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 04, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Lis pracuje nad polskim ”Huffington Post”

Projekt Tomasza Lisa ma zostać uruchomiony na początku przyszłego roku (fot. Michał Kołyga)

Tomasz Lis chce uruchomić opiniotwórczy serwis internetowy o charakterze informacyjnym – donosi portal Wirtualnemedia.pl.

Start serwisu planowany jest na początek przyszłego roku, a w przedsięwzięcie zaangażowanych jest kilkanaście osób. Jego budżet ma się zamknąć w milionach złotych. Projekt nazywany jest przez Lisa polskim ”Huffington Post” (amerykański portal z blogami).
Według naszych informacji Tomasz Lis nad projektem pracuje ze szwajcarsko-kanadyjską firmą internetową, która ma wnieść know-how.
Szczegóły dotyczące projektu zostaną przedstawione w najbliższy wtorek w czasie Forum IAB, którego Tomasz Lis będzie gościem.
Stanowiska w sprawie nie chce zajmować właściciel tygodnika ”Wprost”, którego redaktorem naczelnym jest Tomasz Lis. – Bez komentarza – ucina Michał Lisiecki, prezes Platformy Mediowej Point Group SA, do której należy wydająca ”Wprost” spółka AWR ”Wprost”.
Tomasz Lis ma też swój autorski program ”Tomasz Lis na żywo” w TVP 2.

KOZ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 05, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ekstraklasa.net w wersji na iPhone'a i Androida

fot.ekstraklasa.net

Grupa Wydawnicza Polskapresse uruchomiła dla swojego serwisu Ekstraklasa.net aplikację na iPhone’a i Androida – Ekstraklasa.net Live!

Aplikacja daje dostęp do relacji na żywo i zdjęć m.in. z meczów T-Mobile Ekstraklasy, pierwszej ligi polskiej, Pucharu Polski i reprezentacji Polski. Od strony technologicznej aplikację przygotowała czeska spółka NewsLab, która tak jak Polskapresse wchodzi w skład Verlagsgruppe Passau.

(05.11.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo