Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 14, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Najprawdopodobniej w 2012 roku marka TP SA zniknie z rynku

Zapowiadany od kilku lat rebranding TP SA na markę Orange może nastąpić w przyszłym roku - dowiedział się "Presserwis". Najprawdopodobniej wydarzy się to pod koniec pierwszego półrocza.

Dotychczas obsługą reklamową TP SA zajmowała się agencja Publicis, która jest autorem komunikacji z wykorzystaniem postaci Serca i Rozumu. Najprawdopodobniej to Publicis powierzony zostanie projekt rebrandingowy. Marek Gargała, dyrektor zarządzający agencji, odmówił wypowiedzi na ten temat. Również Paweł Patkowski, dyrektor departamentu marki, mediów i komunikacji w Grupie TP, odmawia komentarza.

(14.10.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.