"Dziennik Gazeta Prawna" zmienia makietę i akcentuje prawo
Serwis TwarzeBiznesu.pl poświęcony sylwetkom przedsiębiorców oraz zmianom personalnym na rynku.
Od najbliższego poniedziałku "Dziennik Gazeta Prawna" będzie się ukazywać w nowej makiecie. Zmieni się logo, nazwy działów i układ merytoryczny gazety. Zmianom w wydaniu papierowym ma towarzyszyć odświeżenie layoutu serwisu internetowego Gazetaprawna.pl i uruchomienie nowych serwisów.
"DGP" w nowej odsłonie więcej miejsca poświęci gospodarce w aspekcie makro- i mikroekonomicznym. Wyróżnikiem gazety ma być mocno podkreślany aspekt prawny w tekstach gospodarczych. Pojawią się nowe działy: Życie Gospodarcze obejmujące informacje z kraju i świata, Rynki i Firmy oraz dział poradniczy Twoje Pieniądze. Czwartą okładkę zajmie nowy dział Twarze Biznesu.pl poświęcony sylwetkom przedsiębiorców oraz zmianom personalnym na rynku. Dział będzie miał również swój odpowiednik w Internecie w postaci serwisu TwarzeBiznesu.pl. W serwisie oprócz informacji dotyczących firm i ich liderów pojawi się możliwość zamieszczania za pośrednictwem specjalnego formularza informacji PR.
Zmiany obejmą także żółte strony. Ich główny grzbiet będzie mieć charakter informacyjno-problemowy, natomiast tygodniowe dodatki dla prenumeratorów – poradniczo-narzędziowy. Zmienią się tytuły poszczególnych tygodników: "Księgowość i Podatki" (poniedziałki), "Firma i Prawo", "Nowe Prawo. Przepisy i Praktyka" (wtorki), "Samorząd i Administracja" (środy), "Kadry i Płace" (czwartki). Kolejną nowością będzie magazyn "Prawnik", przeznaczony dla ludzi zajmujących się zawodowo prawem, który w każdą środę dołączany będzie do wydań prenumeraty.
Dział Kronika Prawa.pl z papierowego wydania zyska rozwinięcie w postaci serwisu internetowego KronikaPrawa.pl. Umożliwi on wyszukiwanie ustaw i innych aktów prawnych z archiwum "Dziennika Ustaw", "Monitora Polskiego", "Dzienników Urzędowych", "Dzienników UE" i "Orzecznictwa".
(13.10.2011)










