Tadeusz Marciniak wraca do Grupy Ströer
Tadeusz Marciniak, który wdrażał na polskim rynku sieć Infoscreen, powrócił do Grupy Ströer.
Marciniak został business unit managerem Infoscreen. Jest odpowiedzialny za rozwój i optymalizację działań dotyczących sieci 31 ekranów emitujących reklamy w jakości HD na dziesięciu stacjach warszawskiego metra.
Zastąpił na tym stanowisku Tomasza Teodorczyka, który z końcem sierpnia br. zakończył współpracę z Grupą Ströer.
Marciniak wcześniej pracował jako marketing manager w firmie Magellan, odpowiadał za jej wprowadzenie na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie.
1 czerwca br. do Grupy Ströer wrócił Adam Tkaczyk, członek zarządu. W lipcu dołączył Paweł Szkuta, która zajął nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży agencyjnej i new business. Szkuta był wcześniej dyrektorem sprzedaży i marketingu innej firmy reklamy zewnętrznej - News Outdoor Polska.
DOK










