Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 15, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tadeusz Marciniak wraca do Grupy Ströer

Tadeusz Marciniak, który wdrażał na polskim rynku sieć Infoscreen, powrócił do Grupy Ströer.

Marciniak został business unit managerem Infoscreen. Jest odpowiedzialny za rozwój i optymalizację działań dotyczących sieci 31 ekranów emitujących reklamy w jakości HD na dziesięciu stacjach warszawskiego metra.
Zastąpił na tym stanowisku Tomasza Teodorczyka, który z końcem sierpnia br. zakończył współpracę z Grupą Ströer.
Marciniak wcześniej pracował jako marketing manager w firmie Magellan, odpowiadał za jej wprowadzenie na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie.
1 czerwca br. do Grupy Ströer wrócił Adam Tkaczyk, członek zarządu. W lipcu dołączył Paweł Szkuta, która zajął nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży agencyjnej i new business. Szkuta był wcześniej dyrektorem sprzedaży i marketingu innej firmy reklamy zewnętrznej - News Outdoor Polska.

DOK

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.