Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 15, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Usher wspomaga markę Belvedere Vodka, a ta wspomaga akcję Bono

Specjalną markę wódki Belvedere promuje raper Usher

Belvedere Vodka jako pierwsza polska marka rozpoczyna współpracę z charytatywną ideą (RED) stworzoną przez Bono, lidera grupy U2. Współpraca została ogłoszona podczas imprezy w Los Angeles.

Tym samym Belvedere Vodka dołączyła do takich marek, jak: Apple, American Express, Starbucks i Emporio Armani, które swego czasu pojawiły się w charakterystycznej dla akcji czerwieni. W ramach działań 50 proc. zysku ze sprzedaży specjalnej edycji produktu zostanie przekazane na fundusz przeznaczony na walkę z AIDS, gruźlicą i malarią. Światowym ambasadorem wódki o nazwie (Belveder)RED został Usher, laureat nagrody Grammy.

MDA

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.