Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 10, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zwycięzcy konkursu "Zostań twarzą kampanii" zareklamują Gazeta.pl

Agora SA na jesień planuje kampanię reklamową serwisów lokalnych portalu Gazeta.pl.

Działania obejmą media wydawcy i prowadzone będą lokalnie. Ich bohaterami będą zwycięzcy konkursu „Zostań twarzą kampanii„. Jego edycje w sześciu miastach (Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Poznaniu, Lublinie i Katowicach) już się zakończyły, obecnie trwają edycje warszawska i trójmiejska, planowane są kolejne. Konkurs wspierają działania reklamowe w Internecie, prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.

(KOZ, 10.08.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.