Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 04, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP prognozuje w tym roku mniejsze przychody z reklam

Telewizja Polska spodziewa się w tym roku mniejszych wpływów z reklam niż przed rokiem. Na 2012 rok planuje zmiany w polityce sprzedaży reklam.

Prezes TVP Juliusz Braun podczas wczorajszego spotkania z dziennikarzami poinformował, że spółka prognozuje w tym roku osiągnięcie przychodów na poziomie 1,5 mld zł - w tym 1,1 mld zł z reklamy i sponsoringu. W ub.r. przychody Telewizji Polskiej wyniosły 1,79 mld zł, w tym 1,57 mld zł z reklam i sponsoringu.Spółka szacuje, że w br. wpływy z abonamentu spadną do 194 mln zł (w ub.r. - 211 mln zł, w 2009 - 301 mln zł). - To mniej niż wymaga utrzymanie samych ośrodków regionalnych, które kosztuje telewizję rocznie 300 milionów złotych - mówił Braun.Prezes TVP podał wstępne założenia dotyczące polityki sprzedażowej biura reklamy i handlu TVP w 2012 roku. Konkrety mają zostać zaprezentowane w październiku. - Chcemy możliwie dobrze wykorzystać product placement i lepiej współpracować z głównymi reklamodawcami. Będziemy dążyć do skracania przerw reklamowych i jednocześnie emitować je częściej - zapowiedział Juliusz Braun. Mają w tym pomóc krótsze programy w ramówkach. - Zapewniam, że nie będziemy zabiegać o prawo przerywania programów reklamami - żartował Braun. Zapowiedział również centralizację sprzedaży reklam w ośrodkach terenowych.Telewizja Polska na koniec czerwca br. zatrudniała 3,8 tys. pracowników - o 5,6 proc. mniej niż na koniec grudnia ub.r.

(KOZ, 04.08.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.