Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 11, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

GG Network i sieć reklamowa Mobilvi spierają się o współpracę

GG Network SA, właściciel komunikatora Gadu-Gadu, twierdzi, że nie nawiązał współpracy z siecią reklamową Mobilvi. Co innego podaje ta firma.

29 czerwca Mobilvi poinformowała o nawiązaniu współpracy z GG Network SA w ”zakresie emisji reklam w mobilnej aplikacji” Gadu-Gadu. W piątek zarząd GG Network w komunikacie do mediów napisał, że wbrew treści komunikatu firma Mobilvi ”nie podjęła dotychczas żadnej oficjalnej i sformułowanej w jakiejkolwiek umowie współpracy z GG Network w zakresie emisji reklam w mobilnych wersjach komunikatora Gadu-Gadu”. ”Wyrażamy zdziwienie, że pomimo dopiero rozpoczętych i niezobowiązujących wstępnych rozmów, firma ta bez uzgodnień z GG Network przygotowała niezgodny z prawdą komunikat dla mediów, wykorzystując markę Gadu-Gadu do własnych celów, jak również wprowadziła media w błąd informując o nieistniejącej współpracy”. W odpowiedzi oświadczenie wydała firma Mobilvi. Jej prezes Tomasz Samul pisze w nim, że GG Network zarejestrowała się w sieci reklamy w mobilnym Internecie Mobilvi 19 maja br. ”10 czerwca otrzymaliśmy drogą mailową zgodę na publikację notatki prasowej o podjęciu współpracy, a 27 czerwca informację o gotowości uruchomienia kampanii reklamowej. W komunikacie prasowym nie informowaliśmy o realizacji kampanii, a o rozpoczęciu współpracy” – czytamy w oświadczeniu. ”Być może różnie od zarządu GG Network rozumiemy pojęcie »podjęcia współpracy« lub zarząd GG Network ma inne zdanie na temat współpracy z Mobilvi niż pracownicy, ale nie nam już to rozstrzygać” – kończy Tomasz Samul.

(KOZ, 11.07.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.