ING Bank Śląski promuje konto oszczędnościowe 40 spotami
31.05.2011, 08:58
W kampanii promującej konto oszczędnościowe o podwyższonym oprocentowaniu ING Bank Śląski codziennie emituje inny spot.
To pierwsza w historii polskiej reklamy kampania wykorzystująca tak dużą liczbę filmów. - W każdym z 40 spotów kierujemy przekaz w bezpośredni sposób do odbiorcy, który obchodzi imieniny w danym dniu – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej ING Banku Śląskiego. Spoty będą nadawane w TVP, TVN i Polsacie oraz w kanałach tematycznych do 6 lipca br. Mają pojawiać się również w Internecie (Wirtualna Polska, Onet.pl, Nk.pl, O2.pl). Za kreację odpowiada agencja Brain. Media zaplanował i kupił dom mediowy PanMedia Western.(KSZ, 31.05.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










