Maciej Maleńczuk reklamuje Meritum Bank
17.05.2011, 08:36
Pierwsza stricte produktowa reklama z udziałem Macieja Maleńczuka weszła właśnie w drugą fazę. Meritum Bank ujawnił, że to jego produkty reklamuje artysta.
Bank w kampanii teaserowej wykorzystał grę słów – sformułowanie "Skąd Maleńczuk ma pieniądze!” zastąpiło teraz nowe "Z kont Maleńczuk ma pieniądze!”. Drugi etap kampanii ruszył wczoraj. W pierwszej, teaserowej części kampanii w największych miastach pojawiły się billboardy z wizerunkiem artysty, reklamy internetowe oraz spoty radiowe. Oprócz intrygującego hasła odsyłały na stronę www.zrobtodlapieniedzy.pl, gdzie klienci mogli przeczytać informację zachęcającą do udziału w konkursie internetowym z nagrodą w wysokości 15 tys. zł. Wczoraj Meritum Bank ujawnił, że to on stoi za tą kampanią. Bank zaangażował do reklamy Maciej Maleńczuka, bo chciał, by jej bohaterem była postać autentyczna, znana ze swojej bezkompromisowości. "Pieniądze, pieniądze, i jeszcze raz pieniądze. Branża finansowa zobowiązuje" - napisał nam Jacek Żurawski, z menedżmentu Macieja Maleńczuka, gdy zapytaliśmy, dlaczego artysta zdecydował się na tę kampanię. Maleńczuk promował już Radio Zet (jako jedna z osób prowadzących program), koncerty Carlsberga (na których występował), a także brał udział w projekcie "Męskie Granie" sponsorowanym przez markę Żywiec. W reklamach stricte produktowych nigdy jednak się nie pojawiał. - Przedstawiony koncept sprawiał wrażenie przygotowanego niejako pod Maćka. Był spójny z jego wizerunkiem - mówi Żurawski. - Nie chcieliśmy przebierać artysty za kogoś, kim nie jest – dodaje Bartłomiej Babicz, dyrektor departamentu marketingu Meritum Banku. Bank w reklamach chce podkreślać przejrzystość w komunikacji, np. brak ukrytych kosztów w promowanych produktach. Kreację kampanii Meritum Banku przygotowała agencja Arip Next, a media planuje dom mediowy Media Group.(KSZ, 17.05.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










