Lamparty 2010 dla Alior Banku
W 2010 roku najlepiej swój wizerunek kreował Alior Bank – ocenili bankowcy. Dzięki temu bank otrzymał nagrodę Lamparty 2010.
Wręczana od 2004 roku nagroda za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki bankowej przyznawana jest na podstawie sondażu wśród bankowców przeprowadzanego przez TNS Pentor. Alior Bank został doceniony za konsekwencję w budowaniu wizerunku, drugie i trzecie miejsce zajęły odpowiednio: ING Bank Śląski i Polbank EFG. - Respondenci docenili laureatów głównie za efektywne działania marketingowe, spójną i konsekwentną komunikację, ciekawe reklamy – tłumaczy Agata Gutkowska, senior research executive TNS Pentor. Tegoroczne badanie Pentor przeprowadził w dniach 8-31 marca, na próbie 221 osób, metodą telefoniczną i online.(RYD, 18.04.2011)










