Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 13, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ogólnopolska promocja marki herbaty Lipton

Agencja marketingu zintegrowanego Tequila\Polska, po wygraniu przetargu koncernu Unilever Polska, odpowiada za przygotowanie ogólnopolskiej kampanii dla marki Lipton.

Działania prowadzone są pod hasłem: ”Gwarancja jakości na każdy listek herbaty”. Celem jest wsparcie sprzedaży herbaty Lipton Yellow Label w nowym opakowaniu z podpisem Phila Moddy’ego, mistrza kiperskiego marki Lipton. Tequila/Polska zaprojektowała koncept kreatywny kampanii i koordynuje jej realizację. Działania prowadzone są w telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej, prasie i materiałach POS. Uzupełnieniem są akcje marketingu bezpośredniego.

(DOK, 13.04.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.