Kolman Advertising bierze część konsumencką budżetu Santandera
Agencja reklamowa Kolman Advertising zdobyła budżet na obsługę Santander Consumer Banku. Umowa nie dotyczy jednak działań rebrandingowych ani byłych placówek AIG, ani obecnych BZ WBK.
Kolman Advertising ma świadczyć usługi reklamowe, promocyjne i marketingowe na rzecz części konsumenckiej Santandera, czyli Santander Consumer Banku. Umowa obejmuje również opracowanie strategii komunikacji oraz kreację i nadzór nad produkcją materiałów reklamowych. Budżet, który agencja wygrała w przetargu, nie dotyczy zaś działań rebrandingowych placówek, które 1 marca br. Santander przejął od AIG i BZ WBK, choć Santander jest właścicielem tego banku od dwóch tygodni. – Na razie nie planujemy rebrandingu, nie planujemy zatem przetargu na taką komunikację - ucina Artur Sikora, dyrektor departamentu PR w BZ WBK. Ani Santander, ani Kolman Advertising nie podają budżetu, jaki na najbliższe kampanie przewidział portugalski Santander Consumer Bank. Kolman Advertising zajmie się przygotowaniem kampanii ATL i BTL wszystkich siedmiu produktów Santandera: kredytów gotówkowych, kart kredytowych, depozytów, kredytów ratalnych, ubezpieczeń, kredytów samochodowych i leasingu.(KSZ, 13.04.2011)










