Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 13, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rośnie sprzedaż "Poradnika Domowego", "Tiny" i "Przyjaciółki"

”Poradnik Domowy” to jedyny miesięcznik poradnikowy dla kobiet, który zanotował wzrost sprzedaży w styczniu br. Dobrze radziły sobie dwutygodniki - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Liderem sprzedaży są "Dobre Rady" (Burda Media Polska). Rozpowszechnianie płatne razem tego pisma wyniosło w styczniu br. 474 939 egz. To spadek o 3 proc. wobec tego miesiąca 2010 roku. Kolejne w zestawieniu są: ”Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) – 438 881 egz. (spadek o 0,1 proc.), "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer) – 390 858 egz. (spadek o 7,4 proc.), "Poradnik Domowy" (Agora SA) – 374 612 egz. (wzrost o 4,9 proc.), "Claudia" (G+J Polska) – 247 606 egz. (spadek o 22,4 proc.), "Olivia" (Marquard Media Polska) – 178 459 egz. (spadek o 30 proc.) i "Naj" (G+J Polska) – 151 446 egz. (tytuł do czerwca ub.r. ukazywał się jako tygodnik). W grupie dwutygodników poradnikowych na pierwszym miejscu znalazła się ”Tina” (Bauer) - jej średnie rozpowszechnianie płatne razem wyniosło w styczniu br. 587 169 egz., o 21,6 proc. więcej w stosunku do danych z tego samego miesiąca ub.r. Na drugie miejsce spadła "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) z wynikiem 503 966 egz. (wzrost o 1,9 proc.). Trzecia była ”Pani Domu" (Edipresse Polska) – 370 068 egz. (tytuł do czerwca ub.r. ukazywał się jako tygodnik).

(SK, 13.04.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.