Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Marzec 17, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 07.03.2011 - 13.03.2011

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 19,49%
2 TVN 15,39%
3 Polsat 14,58%
4 TVP2 13,43%
5 TVP INFO 4,07%
6 TVN24 3,23%
7 TV4 2,17%
8 PULS 1,82%
9 TVN7 1,49%
10 Polsat2 1,23%
11 Disney Channel 1,08%
12 Disney XD 0,93%
13 Cartoon Network 0,80%
14 Polsat News 0,80%
15 AXN 0,71%
16 Nickelodeon 0,68%
17 Discovery 0,64%
18 TVPolonia 0,57%
19 MiniMini 0,57%
20 Eurosport 0,56%
  Inne 15,76%













Najchętniej oglądane programy
 

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 7.03.2011 20:47:29 8 310 23,25%
2 RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 13.03.2011 20:26:21 7 813 21,86%
3 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 10.03.2011 20:31:05 5 739 16,06%
4 WIADOMOŚCI TVP1 11.03.2011 19:30:06 5 463 15,28%
5 PROGNOZA POGODY TVP1 13.03.2011 20:08:54 5 432 15,20%
6 PUCHAR ŚWIATA W BIEGACH NARCIARSKICH /KRONIKA/ TVP1 13.03.2011 20:03:13 5 371 15,03%
7 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 7.03.2011 20:11:09 5 293 14,81%
8 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 13.03.2011 19:54:13 5 225 14,62%
9 JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ TVP1 13.03.2011 18:25:06 5 132 14,36%
10 X FACTOR /PROG.ROZR.POL./ TVN 13.03.2011 20:00:18 4 976 13,92%

Wpływy reklamowe stacji


Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

 

(17.03.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.