Ranking sprzedaży pism lifestylowych dla kobiet w 2010 roku
Spośród miesięczników lifestylowych dla kobiet tylko "Twój Styl" i "In Style" zwiększyły sprzedaż w 2010 roku. Zyskały również miesięczniki shoppingowe.
Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla kobiet pozostał "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer). Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło w ub.r. 251 812 egz., co oznacza wzrost o 0,8 proc. w porównaniu z 2009 rokiem. Drugie miejsce zajął "Joy" (Marquard Media Polska) z wynikiem 158 948 egz. (spadek o 12,7 proc.), a trzecie "Cosmopolitan" (również Marquard Media Polska) – 121 482 egz. (spadek o 5,6 proc.). Na kolejnych miejscach znalazły się: "Glamour" (G+J Polska) – 116 431 egz. (spadek o 6,9 proc.), "Pani" (Bauer) – 114 209 egz. (spadek o 0,7 proc.), "Zwierciadło" (Wydawnictwo Zwierciadło) – 90 819 egz. (spadek o 3,5 proc.), "In Style" (Burda Media Polska) – 87 212 egz. (wzrost o 1,8 proc.), "Elle" (Burda Media Polska) – 72 843 egz. (spadek o 5,3 proc.), "Uroda" (Edipresse Polska SA) – 67 563 egz. (spadek o 7,2 proc.) i "Sukces" (Wydawnictwo Przekrój) – 27 571 egz. (spadek o 1,6 proc.). Rozpowszechnianie płatne razem shoppingowego miesięcznika "Avanti" (Agora SA) w 2010 roku wyniosło 173 792 egz. (wzrost o 2,1 proc.), a miesięcznika "Hot Moda & Shopping" (Marquard Media Polska) – 98 224 egz. (wzrost o 28,4 proc.). Dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.(SK, 14.03.2011)










