Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 14, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ranking sprzedaży pism lifestylowych dla kobiet w 2010 roku

Spośród miesięczników lifestylowych dla kobiet tylko "Twój Styl" i "In Style" zwiększyły sprzedaż w 2010 roku. Zyskały również miesięczniki shoppingowe.

Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla kobiet pozostał "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer). Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło w ub.r. 251 812 egz., co oznacza wzrost o 0,8 proc. w porównaniu z 2009 rokiem. Drugie miejsce zajął "Joy" (Marquard Media Polska) z wynikiem 158 948 egz. (spadek o 12,7 proc.), a trzecie "Cosmopolitan" (również Marquard Media Polska) – 121 482 egz. (spadek o 5,6 proc.). Na kolejnych miejscach znalazły się: "Glamour" (G+J Polska) – 116 431 egz. (spadek o 6,9 proc.), "Pani" (Bauer) – 114 209 egz. (spadek o 0,7 proc.), "Zwierciadło" (Wydawnictwo Zwierciadło) – 90 819 egz. (spadek o 3,5 proc.), "In Style" (Burda Media Polska) – 87 212 egz. (wzrost o 1,8 proc.), "Elle" (Burda Media Polska) – 72 843 egz. (spadek o 5,3 proc.), "Uroda" (Edipresse Polska SA) – 67 563 egz. (spadek o 7,2 proc.) i "Sukces" (Wydawnictwo Przekrój) – 27 571 egz. (spadek o 1,6 proc.). Rozpowszechnianie płatne razem shoppingowego miesięcznika "Avanti" (Agora SA) w 2010 roku wyniosło 173 792 egz. (wzrost o 2,1 proc.), a miesięcznika "Hot Moda & Shopping" (Marquard Media Polska) – 98 224 egz. (wzrost o 28,4 proc.). Dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

(SK, 14.03.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.