Dział: PERSONALIA

Dodano: Listopad 03, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pawlikowska-Poleszak dyrektorem marketingu strategicznego Grupy Kolastyna

Katarzyna Pawlikowska-Poleszak została dyrektorem ds. marketingu strategicznego Grupy Kolastyna, w skład której wchodzą dwie spółki: łódzka Kolastyna i krakowskie Miraculum.

To nowo utworzone stanowisko, a Pawlikowska-Poleszak jest odpowiedzialna za koordynację całości działań marketingowych oraz za budowę strategii dla marek znajdujących się w portfolio grupy: m.in. Mimic Lift, Piękno Natury Plus, Beauty Secret, Pani Walewska, Brutal, Perła & Jedwab, Lift Line i Hydro Therapy. Pawlikowska-Poleszak z branżą kosmetyczną związana jest od 1998 roku. Ostatnio zajmowała stanowisko dyrektora ds. marketingu w polskim oddziale międzynarodowego koncernu Nu Skin Enterprises, produkującego kosmetyki i suplementy diety. Wcześniej współpracowała z dyrekcją handlową Fiat Auto Poland, a także agencjami reklamowymi, gdzie brała udział m.in. w realizacji kampanii dla koncernu Heineken.

(MŁ, 03.11.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.