Dział: PERSONALIA

Dodano: Listopad 03, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pawlikowska-Poleszak dyrektorem marketingu strategicznego Grupy Kolastyna

Katarzyna Pawlikowska-Poleszak została dyrektorem ds. marketingu strategicznego Grupy Kolastyna, w skład której wchodzą dwie spółki: łódzka Kolastyna i krakowskie Miraculum.

To nowo utworzone stanowisko, a Pawlikowska-Poleszak jest odpowiedzialna za koordynację całości działań marketingowych oraz za budowę strategii dla marek znajdujących się w portfolio grupy: m.in. Mimic Lift, Piękno Natury Plus, Beauty Secret, Pani Walewska, Brutal, Perła & Jedwab, Lift Line i Hydro Therapy. Pawlikowska-Poleszak z branżą kosmetyczną związana jest od 1998 roku. Ostatnio zajmowała stanowisko dyrektora ds. marketingu w polskim oddziale międzynarodowego koncernu Nu Skin Enterprises, produkującego kosmetyki i suplementy diety. Wcześniej współpracowała z dyrekcją handlową Fiat Auto Poland, a także agencjami reklamowymi, gdzie brała udział m.in. w realizacji kampanii dla koncernu Heineken.

(MŁ, 03.11.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: PERSONALIA

Dodano: Listopad 04, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piotr Gociek wrócił do Radia Plus

Piotr Gociek wrócił na antenę Radia Plus (Ad.point). Prowadzi popołudniowe pasmo w warszawskiej centrali sieci, produkującej program dla dwunastu stacji lokalnych.

Gociek odszedł z Plusa w styczniu br. po czterech latach pracy w tej rozgłośni (wcześniej był prezenterem RMF FM). Założył firmę Music and Research, wykonującą badania radiowych baz muzycznych i programujących muzykę dla rozgłośni radiowych i sieci handlowych. Prowadzenie firmy będzie teraz łączył z pracą w radiu. Na antenie zastąpił Alicję Stolarczyk, która z przyczyn osobistych wzięła kilkumiesięczny urlop bezpłatny.

(KRZ, 04.11.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo