Facebook zyskuje, Nk.pl traci
Zmniejsza się przewaga portalu Nk.pl nad Facebookiem – wynika z najnowszego badania Megapanel PBI/Gemius.
Liderem zestawienia wśród grup witryn pozostaje grupa Google, która w listopadzie ub.r. miała 16,8 mln użytkowników (w październik ub.r. – 17 mln). Wyprzedziła witryny należące do Onet.pl – 13,3 mln (13,3 mln) i do Wirtualnej Polski – 12,2 mln (12,1 mln). Dalej znalazły się grupy: Nasza Klasa – 11,9 mln (12,2 mln), Gazeta.pl – 11,8 mln (11,7 mln), Allegro.pl - 11,6 mln (11,5 mln), YouTube.com – 11,5 mln (11,2 mln), Interia.pl – 11,4 mln (11,2 mln), O2.pl – 10,2 mln (10,1 mln) i Wikipedia – 9,2 mln (9,3 mln). Na 11. miejscu znalazł się Facebook.com z 9,1 mln (8,7 mln). W rankingu domen w listopadzie ub.r. liderem była Google.pl z 16,1 mln użytkowników (w październiku 16,4 mln). Kolejne były: Onet.pl z 12,2 mln użytkowników (12,3 mln), Nk.pl – 11,9 mln (12,2 mln), Google.com – 11,9 mln (11,7 mln), YouTube.com – 11,5 mln (11,2 mln), Allegro.pl – 11 mln (10,9 mln), Wp.pl – 10,9 mln (10,9 mln), Facebook.com – 9,1 mln (8,7 mln), Wikipedia.org – 9,1 mln (9,2 mln), Interia.pl – 8,4 mln (8,2 mln). Gazeta.pl uplasowała się na 11. miejscu z 7,9 mln użytkowników (7,7 mln).(KOZ, 25.01.2011)










