Niezłe wyniki sprzedaży tygodników lokalnych
24.01.2011, 08:19
Połowa z dziesięciu największych tygodników lokalnych notowanych w Związku Kontroli Dystrybucji Prasy zanotowała w listopadzie ub.r. wzrosty sprzedaży.
Wśród tygodników lokalnych największą sprzedaż w listopadzie ub.r. miała "Regionalna" (MKM) - jej średnie rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 28 278 egz. To wzrost o 3,5 proc. wobec listopada 2009 roku. Na drugim miejscu jest "Tygodnik Siedlecki" (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka) – 27 350 egz. (wzrost o 1,3 proc.), a na trzecim "Tygodnik Zamojski" (Wydawnictwo Zamojskie) – 27 294 egz. (wzrost o 0,1 proc.). Kolejne miejsca zajmują: "Tygodnik Ostrołęcki" (Media Regionalne) – 24 320 egz. (spadek o 0,6 proc.), "Słowo Podlasia" (Grupa Wydawnicza Słowo) – 21 706 egz. (spadek o 6 proc.), "Panorama Leszczyńska" (Panorama) – 20 809 egz. (spadek o 8,3 proc.), "Tygodnik Podhalański" (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze) – 17 555 egz. (wzrost o 0,4 proc.), "Temi Galicyjski Tygodnik Informacyjny" (Świt) – 17 508 egz. (wzrost o 3,6 proc.), "Tygodnik Ciechanowski" (Spółdzielnia Pracy Ciech-Press) – 15 234 egz. (spadek o 1,6 proc.) i "Życie Podkarpackie" (Ziemia Przemyska) – 12 331 egz. (spadek o 0,5 proc.). Wszystkie dane: ZKDP.(SK, 24.01.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










