Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 20, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio na wizji ma przyciągnąć radiosłuchaczy do Czwórki

Radio na wizji ma być przede wszystkim radiem, a nie telewizją - deklarują szefowie Polskiego Radia. Jednak prowadzący audycje muszą się ładniej ubierać.

Jak wynika z naszych informacji, część zespołu radiowej Czwórki usłyszała, że nowym projektem ma się nie przejmować i pracować tak, jak dotąd. Wiadomości nadal będą czytane z kartki. Radiowcy muszą jednak zwracać uwagę na ubiór – zespół miał już konsultacje ze stylistką. Prowadzący audycje mają się ubierać w luźnym, młodzieżowym stylu, a dziennikarze informacyjni – bardziej formalnie. Jak powiedział na wczorajszej konferencji szef anteny Krzysztof Łuszczewski, celem nie jest tworzenie telewizji, a podglądanie radia. Zapowiedział, że Czwórka ciągle będzie posługiwać się językiem stacji radiowych. Program IV nadaje ten sam program w radiu i telewizji. Oferta stacji kierowana jest do aktywnych zawodowo osób w wieku 24-39 lat i młodzieży w wieku 16-25 lat. Polskie Radio chce, żeby medium, którego uruchomienie kosztowało 3,5 mln zł, w drugim roku działania przynosiło dochody rzędu 30 mln zł. Prezes Polskiego Radia Jarosław Hasiński zadeklarował, że poprzez uruchomienie telewizji spółka zamierza dotrzeć do 36-procentowej grupy Polaków, która nie słucha żadnej rozgłośni. Dlatego zasięg techniczny Czwórki postanowiono powiększyć poprzez wprowadzenie jej do telewizji kablowych i na platformy cyfrowe. Radio na wizji nadaje niekodowany sygnał drogą satelitarną (FTA) na satelicie HotBird, pojawiło się też na platformie Cyfra+, niebawem ma być dostępne w telewizji N, trwają rozmowy z Cyfrowym Polsatem. Stacja będzie dostępna w kablówkach (do tej pory można ją było oglądać tylko w Toya i SatFilm). Kanał ma się pojawić m.in. w ofercie UPC Polska, Aster i telewizji Vectra.  W najbliższym czasie ma być uruchomiony przekaz przez Internet. Sygnał wizyjny Czwórki nadawany jest w formacie 16 x 9 i rozdzielczości 720 x 576 pikseli.

(TAM, 20.01.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.