Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 17, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jerzy Modlinger został kierownikiem ”Teleexpressu”

Jerzy Modlinger kieruje od dziś redakcją ”Teleexpressu” w TVP 1. Zarząd Telewizji Polskiej powołał go na to stanowisko na wniosek dyrektor TVP 1 Iwony Schymalli.

Modlinger był już związany z TVP w latach 1989-2001. Współtworzył emitowane od 1989 roku ”Wiadomości” TVP 1. Pracował w nich jako redaktor, szef działu, korespondent i wydawca. Był też przewodniczącym Komisji Etyki TVP drugiej kadencji. Potem założył działającą do dziś firmę Jerzy Modlinger Media. W przeszłości pracował też m.in. w ”Tygodniku Solidarność” i ”Gazecie Wyborczej”. Dotychczas redakcją ”Teleexpressu” kierował zastępca kierownika Grzegorz Pawelczyk. Poprzedni szef ”Teleexpressu” Krzysztof Karwowski złożył rezygnację w październiku ub.r. Jerzy Modlinger miał przyjść do ”Teleexpressu” już tydzień temu, ale wydłużyła się procedura jego nominacji.

(RUT, 17.01.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 17, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polacy chcą mediów publicznych - wynika z sondażu Homo Homini

94 proc. Polaków uważa, że media publiczne są potrzebne. Tylko 15 proc. im nie ufa - wynika z sondażu Instytutu Badania Opinii Homo Homini.

Aż 94 proc. pytanych przez instytut uważa, że media publiczne są potrzebne. Jedynie 4 proc. respondentów zadeklarowało, że ich zdaniem są zbędne, a 2 proc. nie ma zdania w tej sprawie.  15 proc. Polaków nie ufa mediom publicznym. Wysokim zaufaniem społecznym cieszy się Polskie Radio - ufa mu 74 proc. słuchaczy, a 8 proc. deklaruje brak zaufania wobec tej instytucji. Większość słuchaczy (68 proc.) jest zadowolona z oferty programowej Polskiego Radia. Niezadowoleni stanowią 5 proc. Radiowej Jedynce i Trójce - najpopularniejszym rozgłośniom publicznego radia - ufa odpowiednio 81 proc. i 80 proc. pytanych. Większość ocen pozytywnych zebrały także trzy główne anteny Telewizji Polskiej. Najwięcej respondentów ufa TVP Info (70 proc.), do telewizyjnej Dwójki ma zaufanie 59 proc. widzów, a do TVP 1 - 54 proc. Oferta TVP podoba się 63 proc. widzów. Instytut Homo Homini zapytał również o model finansowania mediów publicznych. 64 proc. respondentów opowiada się za finansowaniem tych mediów ze środków pochodzących z daniny publicznej (34 proc. uważa, że powinny to być pieniądze z abonamentu, 26 proc. - że z budżetu państwa). Zdaniem 36 proc. Polaków media te powinny finansować się same. Badania przeprowadzono 3-9 stycznia br. na losowej, reprezentatywnej grupie Polaków w wieku powyżej 16 lat.

(TAM, 17.01.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo