Infor Biznes samodzielnie sprzedaje reklamy w sieci
17.01.2011, 08:43
Infor Biznes zdecydował o samodzielnej sprzedaży reklamy w swoich serwisach internetowych i zakończył współpracę na wyłączność z firmą ARBOmedia Polska.
W związku z tą decyzją wydawca rozbuduje struktury sprzedażowe. ”Aktualnie dysponujemy wystarczającym zasięgiem w sieci i doświadczeniem pozwalającym bezpośrednio oferować rynkowi atrakcyjną ofertę reklamową” – tłumaczy w komunikacie Jan Jaworowski, wiceprezes odpowiedzialny w spółce za Internet. Obecna oferta reklamowa Infor Biznes obejmuje dwa pakiety tematyczne: Biznes-Finanse-Prawo (m.in. Gazetaprawna.pl, Forsal.pl) oraz Styl Życia (m.in. Dziennik.pl).(SK, 17.01.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










