Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 13, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zaostrza się walka o markę Tiger między FoodCare i Maspeksem

Na wniosek FoodCare firma Maspex ma wstrzymać produkcję, sprzedaż i reklamę napoju energetycznego Tiger.

To odpowiedź FoodCare na fakt, że Maspex wprowadził w połowie grudnia ub.r. konkurencyjny dla Tigera (produkowanego przez FoodCare) napój energetyczny o tej samej nazwie. Zrobił to w porozumieniu z Dariuszem Michalczewskim, który ma licencję na używanie oznaczenia marki Tiger. Były bokser od dwóch lat pozostaje w sporze z FoodCare, z którą wprowadzał markę w 2003 roku. Natomiast Maspex wprowadził swój napój po niższej cenie i w momencie, gdy konkurent prowadził rebrandingową kampanię Tigera. Dorota Liszka, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej Maspeksu, w komunikacie do mediów zapowiada odwołanie od decyzji sądu: "Jesteśmy zaskoczeni decyzją sądu w Gdańsku, ponieważ firma FoocCare złożyła w Krakowie podobny wniosek i nie uzyskała pozytywnego dla siebie rozstrzygnięcia. Jak tylko otrzymamy postanowienie sądu w Gdańsku, natychmiast wniesiemy od niego odwołanie. Jesteśmy przekonani, że po przedstawieniu dowodów i argumentów nasze racje zostaną przez sąd uwzględnione". Maspex podkreśla, że 5 stycznia br. na wniosek Dariusza Michalczewskiego Sąd Okręgowy w Krakowie wydał zakaz wprowadzania do obrotu i reklamy napojów zawierających oznaczenie Tiger przez spółkę FoodCare. Jest to już drugi zakaz sądowy dotyczący wprowadzania do obrotu napoju Tiger w stosunku do spółki FoodCare – w grudniu ub.r. podobny zakaz został wydany na wniosek Fundacji Darka Michalczewskiego "Równe szanse" przez Sąd Okręgowy w Gdańsku.

(MŁ, 13.01.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.