Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 05, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Tele Tydzień" wciąż sprzedaje ponad 1 mln egz

Tygodniki i dwutygodniki telewizyjne w październiku ub.r. notowały spadki sprzedaży – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Najmniejszy spadek zanotował lider zestawienia tygodników telewizyjnych – ”Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnie rozpowszechnianie płatne razem w październiku ub.r. wyniosło 1 088 114 egz. To wynik niższy o 1 proc. w porównaniu do tego samego miesiąca 2009 roku. Dalej znalazły się: ”To & Owo” (Wydawnictwo Bauer) – 457 422 egz. (spadek o 3 proc.), ”Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer) – 218 398 egz. (spadek o 13 proc.), ”Tele Max” (Wydawnictwo Bauer) – 210 541 egz. (spadek o 14 proc.), ”Super TV” (Wydawnictwo Bauer) – 203 102 egz. (spadek o 17 proc.), ”Program TV” (Press-Media) – 136 396 egz. (spadek o 8 proc.), ”Imperium TV” (Wydawnictwo Bauer) – 106 022 egz. (spadek o 17 proc.), ”Teleprogramy” (Teleprogram) – 36 385 egz. (spadek o 21 proc.). Wśród dwutygodników telewizyjnych notowanych w ZKDP liderem jest ”Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnie rozpowszechnianie płatne razem w październiku ub.r. wyniosło 396 356 egz. (spadek o 5 proc.). Dalej są: ”TV 14” (Wydawnictwo Bauer) – 197 079 egz. (spadek o 29,5 proc.) i ”Ekran TV” (Press-Media) – 70 972 egz. (do grudnia 2009 roku był tygodnikiem).

(SK, 05.01.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.