Skoki Małysza, "M jak miłość" i finał mundialu - to hity 2010 roku
04.01.2011, 08:35
W ub.r. najwięcej widzów gromadziły w telewizji transmisje zawodów sportowych, seriale i programy informacyjne. Na liście 20 hitów 2010 roku pod względem wielkości widowni jest tylko jedna pozycja stacji komercyjnej.
Przebojem oglądalności były w ub.r. skoki narciarskie na zimowych igrzyskach w Vancouver – 9,6 mln widzów (TVP 1). Drugie miejsce zajął serial ”M jak miłość” – 9,4 mln widzów (TVP 2, odcinek z 15 marca ub.r.), a trzecie finałowy mecz mundialu w RPA – 8,5 mln widzów (TVP 1). W pierwszej dziesiątce były jeszcze: studio olimpijskie igrzysk w Vancouver – 8,1 mln widzów (TVP 1), "Pogoda" po głównych ”Wiadomościach” – 7,4 mln (TVP 1, wydanie z 24 stycznia ub.r.), serial ”Ranczo” – 7,3 mln (TVP 1, odcinek z 28 lutego ub.r.), biegi narciarskie kobiet na olimpiadzie w Vancouver – 7,2 mln (TVP 2) i studio olimpijskie tego dnia – 6,9 mln (TVP 2), "Sport" po głównych ”Wiadomościach” – 6,8 mln (TVP 1, wydanie z 17 stycznia ub.r.) oraz ”Teleexpress” – 6,7 mln (TVP 1, wydanie z 5 grudnia ub.r.). Dopiero na 19. miejscu w tym zestawieniu znalazł się pierwszy program telewizji komercyjnej: show TVN pt. ”Mam talent” – 5,8 mln widzów (odcinek z 16 października ub.r.). W ub.r. telewizję oglądaliśmy prawie 5 minut dłużej niż w 2009 roku – codziennie średnio poświęcaliśmy jej 4 godziny i 5 minut. Dane: Nielsen Audience Measurement.(RUT, 04.01.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










