"Gazeta Pomorska" od dziś w zmniejszonym formacie
"Gazeta Pomorska" (Media Regionalne) od dziś wychodzi w formacie tabloidu.
- Zależało nam na dopasowaniu "Pomorskiej" do standardu obowiązującego na polskim rynku prasowym, co jest istotne ze względu na współpracę z reklamodawcami - mówi Wojciech Potocki, redaktor naczelny "Gazety Pomorskiej". Zmiana formatu związana jest też z zamknięciem przez Media Regionalne drukarni w Bydgoszczy i przeniesieniem druku "Pomorskiej" do bydgoskiej drukarni Express Media (wydaje konkurencyjny dziennik "Express Bydgoski"). Oprócz mniejszego formatu (28 x 38 cm) "Gazeta Pomorska" wprowadziła nowy układ redakcyjny: informacje lokalne zgrupowano na wydzielonych stronach w postaci wkładki, którą łatwo można wyjąć z głównego grzbietu. Zmianie formatu i projektu redakcyjnego towarzyszy kampania promocyjna, w której główny nacisk kładziony jest na działania i akcje redakcyjne realizowane na łamach gazety. Ponadto 14 stycznia br. rozpocznie się loteria, w której będzie można wygrać dwupokojowe mieszkanie w Bydgoszczy. Cena "Gazety Pomorskiej" zarówno w sprzedaży detalicznej (1,70 zł wydanie codzienne, 2 zł magazynowe), jak i w prenumeracie (1 zł) pozostaje bez zmian. Średnie rozpowszechnianie płatne razem "Gazety Pomorskiej" w pierwszym półroczu ub.r. wyniosło 68 710 egz. (ZKDP).(RH, 03.01.2011)










