Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Grudzień 30, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 13.12.2010 - 19.12.2010

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 20,52%
2 Polsat 14,49%
3 TVN 14,15%
4 TVP2 14,14%
5 TVP INFO 4,59%
6 TVN24 3,00%
7 TV4 2,75%
8 PULS [TV Puls] 1,82%
9 TVN7 1,49%
10 Disney Channel 1,04%
11 Polsat2 1,00%
12 Cartoon Network 0,82%
13 Discovery 0,72%
14 Polsat Sport 0,66%
15 MiniMini 0,66%
16 AXN 0,59%
17 VIVA Polska 0,58%
18 TVPolonia 0,58%
19 Polsat News 0,58%
20 Eurosport 0,53%
  Inne 15,29%











Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ TVP2 13.12.2010 20:47:52 8 204 22,82%
2 TELEEXPRESS TVP1 19.12.2010 17:00:09 6 082 16,92%
3 PROGNOZA POGODY TVP1 19.12.2010 20:09:29 5 820 16,19%
4 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 19.12.2010 19:54:53 5 797 16,12%
5 PUCHAR SWIATA W BIEGACH NARCIARSKICH /KRONIKA/ TVP1 19.12.2010 20:03:54 5 609 15,60%
6 WIADOMOSCI TVP1 13.12.2010 19:30:05 5 513 15,33%
7 JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ TVP1 19.12.2010 18:25:10 5 211 14,49%
8 FAKTY TVN 19.12.2010 19:00:02 4 979 13,85%
9 NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 17.12.2010 20:07:38 4 944 13,75%
10 KULISY SERIALU M JAK MILOSC TVP2 13.12.2010 21:42:41 4 918 13,68%



Wpływy reklamowe stacji





Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

 

(30.12.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.