Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 21, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Newsweek", "Wprost" i "Gazeta Polska" nadal poprawiają sprzedaż

Trzy tygodniki opinii zanotowały w październiku br. wzrost sprzedaży. Swoje wyniki poprawiły także "Tygodnik Angora" i "Gość Niedzielny".

Liderem sprzedaży w segmencie tygodników opinii wciąż jest ”Polityka” ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) – ze średnią 139 727 egz. To spadek wobec tego samego miesiąca ub.r. o 2,6 proc. Dalej są: ”Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) – 126 580 egz. (wzrost o 12,6 proc.), ”Wprost” (AWR ”Wprost”) – 117 936 egz. (wzrost o 24,9 proc.), ”Gazeta Polska” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) – 64 298 egz. (wzrost o 142,4 proc.), ”Przekrój” (Wydawnictwo Przekrój) – 46 827 egz. (spadek o 2,4 proc.), ”Przegląd” (Towarzystwo Wydawnicze i Literackie) – 21 546 egz. (spadek o 0,7 proc.). W grupie tygodników z przedrukami wzrost o 8,9 proc. zanotował ”Tygodnik Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś) – jego średnie rozpowszechnianie płatne razem w październiku br. to 370 282 egz. Z kolei ”Forum” (”Polityka” Spółdzielnia Pracy) sprzedawało średnio 16 638 egz. (spadek o 4 proc.). Wśród tygodników katolickich liderem jest ”Gość Niedzielny” (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej Gość Niedzielny) z wynikiem 143 359 egz. (wzrost o 4,2 proc.). Dalej są: ”Przewodnik Katolicki” (Drukarnia i Księgarnia św. Wojciecha) – 27 064 egz. (spadek o 4,1 proc.) i ”Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny) – 21 342 egz. (spadek o 10 proc.).

(SK, 21.12.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.