Kilkuprocentowe spadki sprzedaży największych dzienników regionalnych
07.12.2010, 08:54
Największe dzienniki regionalne zanotowały w październiku br. spadki sprzedaży.
Największym dziennikiem regionalnym pozostaje "Polska Dziennik Zachodni" (Polskapresse) ze średnim rozpowszechnianiem płatnym razem na poziomie 70 617 egz. To spadek o 11,2 proc. w porównaniu z wynikiem z października ub.r. Na drugim miejscu jest "Gazeta Pomorska" (Media Regionalne) – 66 858 egz. (spadek o 7,9 proc.), a na trzecim ”Express Ilustrowany" (Polskapresse) – 53 998 egz. (spadek o 8 proc.). Dziesiątkę największych dzienników regionalnych uzupełniają: "Polska Głos Wielkopolski" (Polskapresse) – 46 255 egz. (spadek o 5,5 proc.), "Polska Dziennik Bałtycki" (Polskapresse) – 44 429 egz. (spadek o 10,6 proc.), "Gazeta Lubuska" (Media Regionalne) – 40 780 egz. (spadek o 2,9 proc.), "Dziennik Polski" (Wydawnictwo Jagiellonia SA) – 39 024 egz. (spadek o 6,9 proc.), "Polska Dziennik Łódzki" (Polskapresse) – 38 734 egz. (spadek o 10 proc.), "Głos - Dziennik Pomorza" (Media Regionalne) – 38 057 egz. (spadek o 6,3 proc.), "Echo Dnia" (Media Regionalne) – 37 875 egz. (spadek o 4 proc.). Wszystkie dane pochodzą z najnowszego raportu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy i dotyczą średniego rozpowszechniania płatnego razem.(SK, 07.12.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










