Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 24, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PLL LOT finalizuje przetarg na agencję interaktywną

Trzy z pięciu agencji interaktywnych uczestniczących w przetargu Polskich Linii Lotniczych LOT SA przeszły do drugiego etapu.

Wśród nich nie ma MRM Worldwide (McCann Worldgroup w Polsce), z którą przewoźnik do tej pory współpracował. Nazw pozostałych agencji, do czasu zakończenia postępowania, przedstawiciele działu marketingu PLL LOT nie ujawniają. Podmiot, z którym spółka podpisze umowę, będzie odpowiadać za kreację i realizację jej kampanii na stronach WWW zaplanowanych na 2011 rok.

(DOK, 24.11.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.