"Regionalna" liderem sprzedaży wśród tygodników lokalnych
”Regionalna” i ”Temi Galicyjski Tygodnik Informacyjny” to jedyne z największych tygodników lokalnych, które po trzech kwartałach br. zanotowały wzrost sprzedaży.
Liderem wśród tygodników lokalnych zgłoszonych do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy jest ”Regionalna” (MKM). Jej średnie rozpowszechnianie płatne razem po pierwszych trzech kwartałach br. wyniosło 27 275 egz. To wzrost o 12,5 proc. w porównaniu z tym samym okresem ub.r. Dalej są: ”Tygodnik Zamojski” (Wydawnictwo Zamojskie) – 26 768 egz. (spadek o 3,5 proc.), ”Tygodnik Siedlecki” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka) – 26 152 egz. (spadek o 3,6 proc.), ”Tygodnik Ostrołęcki” (Media Regionalne) – 23 864 egz. (spadek o 0,8 proc.), ”Słowo Podlasia” (Grupa Wydawnicza Słowo) – 21 445 egz. (spadek o 7,3 proc.), ”Panorama Leszczyńska” (Panorama) – 21 047 egz. (spadek o 11,2 proc.), ”Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze) – 17 660 (spadek o 0,1 proc.), ”Temi Galicyjski Tygodnik Informacyjny” (Świt) – 16 812 egz. (wzrost o 1,2 proc.), ”Tygodnik Ciechanowski” (Spółdzielnia Pracy Ciech-Press) – 14 661 egz. (spadek o 0,5 proc.), ”Życie Podkarpackie” (Ziemia Przemyska) – 12 079 egz. (spadek o 6,3 proc.).(SK, 24.11.2010)










