Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 10, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sześć agencji w przetargu UPC na obsługę BTL

UPC Polska, dostawca telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych, wybiera w przetargu agencję do obsługi BTL.

Zlecenie dotyczy m.in. opracowania bieżących materiałów BTL, tworzenia i realizacji koncepcji działań direct marketingowych oraz przygotowywania projektów wspierających sprzedaż usług UPC. Do przetargu zaproszono sześć agencji: Draft FCB + AdFabrika, San Markos, B&J, Ogilvy Action, Tequila Polska oraz Arip Next, z którą UPC obecnie współpracuje. Rozstrzygnięcie planowane jest na styczeń 2011 roku. We wrześniu UPC rozpoczęła przetarg na zakup i planowanie mediów, jego zakończenie ma nastąpić w grudniu.

(MŁ, 10.11.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.