Sześć agencji w przetargu UPC na obsługę BTL
10.11.2010, 08:12
UPC Polska, dostawca telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych, wybiera w przetargu agencję do obsługi BTL.
Zlecenie dotyczy m.in. opracowania bieżących materiałów BTL, tworzenia i realizacji koncepcji działań direct marketingowych oraz przygotowywania projektów wspierających sprzedaż usług UPC. Do przetargu zaproszono sześć agencji: Draft FCB + AdFabrika, San Markos, B&J, Ogilvy Action, Tequila Polska oraz Arip Next, z którą UPC obecnie współpracuje. Rozstrzygnięcie planowane jest na styczeń 2011 roku. We wrześniu UPC rozpoczęła przetarg na zakup i planowanie mediów, jego zakończenie ma nastąpić w grudniu.(MŁ, 10.11.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










