Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 10, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sygma Bank wybrał BNA, Easymedia i Hypercrew

Agencja BNA i dom mediowy Easymedia zwyciężyły w przetargu na obsługę Sygma Banku Polska. W drodze rekomendacji bank wybrał także do współpracy agencję interaktywną Hypercrew.

W drugim etapie przetargu uczestniczyły jeszcze San Markos i Momentum Worldwide. Zgodnie z zaleceniami Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR wszyscy uczestnicy postępowania otrzymali wynagrodzenie – kwoty nie zdradzono, ale wiadomo, że jest większa niż rekomendowana przez SAR. Kampania Sygma Banku ma ruszyć wkrótce, ale daty i szczegółów nie ujawniono.

(MŁ, 10.11.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.