Dział: PRASA

Dodano: Listopad 08, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

We wrześniu spadła sprzedaż największych dzienników regionalnych

Niemal wszystkie największe dzienniki regionalne odnotowały we wrześniu br. spadek sprzedaży - z wyjątkiem "Echa Dnia".

Liderem sprzedaży we wrześniu był "Polska Dziennik Zachodni" (Polskapresse) ze średnim rozpowszechnianiem płatnym razem na poziomie 65,1 tys. egz. - to jednak spadek o 9,6 proc. wobec września 2009. Na drugim miejscu była "Gazeta Pomorska" (Media Regionalne) - 64,7 tys. egz. (spadek o 11,5 proc.). Trzecie miejsce zajął "Express Ilustrowany" - 45,5 tys. egz. (spadek o 8,5 proc.). Na kolejnych miejscach w dziesiątce najlepiej sprzedających się gazet regionalnych znalazły się: "Polska Głos Wielkopolski" (Polskapresse) - 42,5 tys. egz. (spadek o 10,3 proc. ), "Polska Dziennik Bałtycki" (Polskapresse) - 39,3 tys. egz. (spadek o 13,7 proc.), "Głos Dziennik Pomorza" (Media Regionalne) - 37,6 tys. egz. (spadek o 5,8 proc.), "Polska Dziennik Łódzki" (Polskapresse) - 37,5 tys. egz. (spadek o 13,4 proc.), "Gazeta Lubuska" (Media Regionalne) - 36,3 tys. egz. (spadek o 6,4 proc.), "Dziennik Polski" (Wydawnictwo Jagiellonia) - 34,6 tys. egz. (spadek o 12,2 proc.), "Echo Dnia" (Media Regionalne) - 33,5 tys. egz. (wzrost o 1,9 proc.). Dane: Związek Kontroli Dystrybucji Prasy.

(MW, 08.11.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.