Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 04, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Samsung wykorzystuje do promocji otwarcie Centrum Nauki Kopernik

Biuro Podróży Reklamy przygotowało dla firmy Samsung Electronics Polska spot, którym będzie się promować przy okazji otwarcia Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.

Samsung jest partnerem strategicznym Centrum Nauki Kopernik, którego oficjalne otwarcie nastąpi 5 listopada. Ceremonię otwarcia uświetni widowisko ”Wielki wybuch” w reżyserii Saskii Boddeke i Petera Greenawaya. Potem budynek zostanie udostępniony zwiedzającym. Spot Samsunga (30-sekund, o zaangażowaniu marki w rozwój nowych technologii) wyświetlany będzie na ekranach rozmieszczonych w Centrum Nauki Kopernik przed ”Wielkim wybuchem” i przez kolejne dwa dni.

(MŁ, 04.11.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.