Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 19, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

McDonald’s wspiera sprzedaż kanapki The M

Przygotowany przez Tribal DDB serwis mcdonalds.pl/them/ jest jednym z głównych elementów kampanii wprowadzającej kanapkę The M w sieci McDonald's.

Celem całość działań online, od banerów po stronę, jest zaangażowanie konsumentów i zachęcenie ich do poznania produktu The M. Sprzedaż nowej kanapki wesprze reklama telewizyjna i materiały POS w restauracjach McDonald's. Produkt będzie w sprzedaży do końca listopada br. Przy kampanii pracowały także agencja DDB i dom mediowy Macroscope OMD.

(MŁ, 19.10.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.