Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Sierpień 31, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dane z okresu 16.08.2010 - 22.08.2010

Źródło: AGB Nielsen Media Research

Udział w rynku

 

  STACJA SHR %
1 TVP1 17,82%
2 TVN 13,21%
3 TVP2 12,88%
4 Polsat 12,78%
5 TVP INFO 6,09%
6 TVN24 4,24%
7 TV4 2,63%
8 TVN7 2,14%
9 Disney Channel 1,58%
10 Puls 1,40%
11 Cartoon Network 1,12%
12 Polsat Sport 1,04%
13 Polsat2 0,92%
14 TVPolonia 0,82%
15 VIVA Polska 0,80%
16 MiniMini 0,69%
17 Polsat News 0,68%
18 AXN 0,62%
19 Discovery 0,58%
20 Comedy Central 0,58%
  Inne 17,38%

 
 

Najchętniej oglądane programy

 

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 18-08-2010 20:30:12 4 465 12,42%
2 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 17-08-2010 19:59:03 4 413 12,28%
3 PROGNOZA POGODY TVP1 22-08-2010 20:10:52 4 050 11,26%
4 WIADOMOŚCI TVP1 17-08-2010 19:29:58 4 047 11,26%
5 RAJD BRAZYLII /KRONIKA/ TVP1 17-08-2010 20:08:25 4 043 11,24%
6 FAKTY TVN 19-08-2010 19:00:02 3 944 10,97%
7 RAJD NIEMIEC /KRONIKA/ TVP1 22-08-2010 20:05:21 3 932 10,94%
8 TELEEXPRESS TVP1 18-08-2010 17:00:06 3 492 9,71%
9 SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./ TVP1 19-08-2010 21:32:48 3 478 9,67%
10 XII MAZURSKA NOC KABARETOWA - CZ.1. TVP2 22-08-2010 20:14:35 3 421 9,51%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(31.08.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.