Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 27, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Dziennik Gazeta Prawna” zmienia layout i winietę

”Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) w poniedziałek ukaże się w nowym layoucie i z nową winietą.

Wydawca zmniejszy liczbę białych stron, a zwiększy żółtych. Zrezygnuje też z oddzielnego dodatku telewizyjnego. Wydawnictwo podkreśla, że będą także zmiany redakcyjne. Wzmocnione zostaną treści gospodarcze i prawne w tytule. – Cała część białych stron gazety, która dotychczas zajmowała się szeroko rozumianym krajem, będzie poświęcona makroekonomii – tłumaczy Tomasz Wróblewski, redaktor naczelny ”DGP”. Dalej pojawią się działy Świat, Opinie, Firma oraz Finanse i finanse osobiste. Do tekstów biznesowych dodawane będą też oddzielne komentarze prawne (oznaczane żółtym tłem). Po zmianach zmniejszy się liczba białych stron (z 20 do 16), a zwiększy liczba żółtych z informacjami prawnymi (z 12 do 16). Wprowadzono też nową czcionkę. Ma to spowodować zwiększenie treści na jednej kolumnie średnio o 22 proc. – Wreszcie te strony będą spójne – zaznacza Wróblewski. Autorem nowej szaty graficznej jest dyrektor artystyczny ”DGP” Michał Mackiewicz. Poza tym osobny grzbiet będzie miał cotygodniowy ”Magazyn – Pieniądze na Weekend”, który dotychczas ukazywał się na białych stronach. Zawierający wyłącznie teksty o charakterze biznesowym dodatek będzie miał 16 stron. Jednocześnie redakcja rezygnuje z dotychczasowego oddzielnego dodatku telewizyjnego. Teraz informacje z programami będą się pojawiać na stronach dodatku ”Kultura”. – Liczymy się z tym, że te zmiany spowodują spadek sprzedaży o kilka tysięcy egzemplarzy – przyznaje Dariusz Piekarski, prezes Infor Biznes. Dodaje, że minimalna zakładana sprzedaż mieści się teraz między 95 a 105 tys. egz. (Tytuł po pierwszym półroczu br. miał średnią sprzedaż 104 335 egz. – dane ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem). ”DGP” powstał we wrześniu ub.r. po połączeniu wydawanego przez Axel Springer Polska ”Dziennika” z ”Gazetą Prawną”.

(SK, 27.08.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.