Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 26, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

UOKiK ukarał Getin Bank za nieprecyzyjną reklamę lokaty

Karę ponad 755,6 tys. zł nałożył na Getin Bank prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów za reklamę wprowadzającą w błąd.

Bank zapłacił już karę. Chodziło o reklamę ”Bezpłatne e-konto w prezencie, Dostaniesz więcej, 8 proc.”, która w kampanii prowadzonej od stycznia do lutego 2009 roku zachęcała klientów do założenia lokaty i konta internetowego. Getin Bank nie informował w niej o wszystkich warunkach. Według informacji zawartych w reklamie oprocentowanie lokaty wynosiło 8 proc. w skali roku, a e-konto było bezpłatnym prezentem. Jednak z informacji zebranych przez UOKiK wynika, że w rzeczywistości konto nie było dodatkowym prezentem do lokaty. W przypadku nieutrzymywania na nim minimum tysiąca złotych bank potrącał jednoprocentową prowizję od kwoty lokaty.

(MŁ, 26.08.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.