Alior Bank intensywnie namawia do przeniesienia konta
Pod hasłem ”Zmień konto na najlepsze. Formalności zostaw nam” Alior Bank rozpoczął kampanię konta osobistego.
W kampanii oprócz podstawowych benefitów konta osobistego w Alior Banku podkreślono informację o możliwości skorzystania z pomocy przy przeniesieniu konta z innego banku. W tym celu pokazano w reklamie melonik (symbol Alior Banku) z uchwytem nazwany ”przenośnikiem konta”. Intensywna kampania reklamowa w mediach potrwa do końca września, a obejmuje telewizję (TVP 1, TVP 2, Polsat i TVN, TVN Siedem, TV 4 i stacje tematyczne) i Internet. Prócz tego przygotowano mailing, reklamy w witrynach oddziałów, a także w komunikacji miejskiej. Na 6,5 tys. uchwytów dla pasażerów w pojazdach w ośmiu największych miastach umieszczono nakładki nawiązujące do melonika z rączką ze spotu telewizyjnego. Szacuje się, że z tą formą reklamy zetknie się 19 mln pasażerów. Kampanię reklamową przygotowała agencja reklamowa PZL. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus. Działania w Internecie przygotowały agencje Artegence i Sympatico.(MŁ, 24.08.2010)










