Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Sierpień 03, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sąd pozwolił Radiu Zet używać określenia: ”wielka kumulacja”

Sąd Okręgowy w Warszawie zniósł tymczasowy zakaz wykorzystywania przez Radio Zet (Eurozet) na antenie, stronie internetowej oraz w działaniach promocyjnych określenia ”wielka kumulacja” jako nazwy konkursu.

To efekt odwołania, jakie na postanowienie sądu z maja br. wnieśli prawnicy Radia Zet. - Radio Zet znowu może bez ograniczeń posługiwać się określeniem ”wielka kumulacja” w komunikacji marketingowej – mówi Michał Aleksandrowicz z biura prasowego Grupy Eurozet. Tymczasowy zakaz (miał obowiązywać do czasu rozstrzygnięcia sporu sądowego) wydano na wniosek RMF FM, które zarzuca Radiu Zet plagiat. We wrześniu 2009 roku krakowska stacja pozwała bowiem Zetkę i domaga się, by Radio Zet nie używało określenia ”wielka kumulacja” w kontekście SMS-owego konkursu. Występuje też o wydanie konkurentowi zakazu kopiowania swoich działań i pomysłów z zakresu koncepcji programowej i promocyjnej. Wnioskuje o nakazanie wyemitowania na antenie obu rozgłośni specjalnego wyjaśnienia oraz o zasądzenie 500 tys. zł na rzecz Fundacji Kultury. ”Wielką Kumulację” RMF FM nadaje od połowy stycznia 2009 roku. We wrześniu 2009 roku Radio Zet rozpoczęło też własny konkurs, który był promowany z użyciem zwrotu ”wielka kumulacja”. Zdaniem Mateusza Kirsteina, redaktora naczelnego Radia Zet, o plagiacie nie może być mowy, bo ”wielka kumulacja” w Radiu Zet to nie nazwa, lecz slogan. Obecnie na antenie RMF FM trwa letnia edycja ”Wielkiej Kumulacji”, a na antenie Zetki – konkurs SMS-owy ”Morze pieniędzy”.

(TOCH, 03.08.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.