Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 31, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spot promujący Chopina także po kazachsku i hebrajsku

Spot reklamowy "Fryderyk Chopin – świata obywatel" podczas wakacji pokazywany jest w 38 wersjach językowych w zagranicznych stacjach telewizyjnych.

Jak informuje firma Lightcraf, która jest współproducentem spotu, obecnie jest on emitowany w około 500 kanałach. Wykonano go m.in. w wersji kazachskiej, wietnamskiej, chińskiej, japońskiej, hebrajskiej, fińskiej i węgierskiej. Główny motyw trwającego 60 sekund filmu to ponadczasowość i ponadwymiarowość muzyki Fryderyka Chopina. Reżyserem filmu jest Adam Ustynowicz, autorem zdjęć Dariusz Kuc. Spot stanowi część kampanii promocyjnej Polski realizowanej na zlecenie Ministerstwa Spraw Zagranicznych pod patronatem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

(GK, 31.07.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.