Spośród dziennikarzy Tomasz Lis wciąż najcenniejszy dla reklamodawców
30.07.2010, 08:38
16 dziennikarzy i prezenterów znalazło się w najnowszym rankingu "100 najcenniejszych gwiazd polskiego show-biznesu", który jak co roku przygotowywała redakcja miesięcznika "Forbes" (Axel Springer Polska).
Redakcja już po raz siódmy zapytała największe agencje reklamowe, ile byłyby skłonne zapłacić za udział polskiego celebryty w przygotowywanych kampaniach. Ranking "100 najcenniejszych gwiazd polskiego show-biznesu" otwiera aktor Marek Kondrat, wyceniany przez reklamodawców na 912,5 tys. zł. Drugi w tym roku jest Robert Kubica (zwycięzca ubiegłorocznego zestawienia) - 781 tys. zł, a trzeci Lech Wałęsa - 764 tys. zł. W pierwszej dwudziestce znalazło się czterech dziennikarzy. Najwyżej uplasował się Tomasz Lis (miejsce 7.) - za udział w reklamie otrzymałby 607 tys. zł. Dalej są: Monika Olejnik – 558 tys. zł (miejsce 12.), Kuba Wojewódzki – 544 tys. zł (16.) i Kamil Durczok – 537,5 tys. zł (17.). W pierwszej setce znaleźli się też: Justyna Pochanke – 516,5 tys. zł (23.), Szymon Majewski – 435 tys. zł (34.), Tomasz Sekielski – 405 tys. zł (42.), Wojciech Mann – 400 tys. zł (46.), Grażyna Torbicka – 391 tys. zł (53.), Bogdan Rymanowski – 366,5 tys. zł (62.), Hanna Lis – 355 tys. zł (67.), Katarzyna Kolenda-Zaleska – 333 tys. zł (77.), Hubert Urbański – 301,5 tys. zł (89.), Grzegorz Miecugow i Andrzej Morozowski – po 300 tys. zł (ex aequo 90.), Kinga Rusin – 292 tys. zł (96.). W tegorocznym rankingu jest mniej ludzi mediów, bo do zestawienia po raz pierwszy wprowadzono najbardziej rozpoznawalnych polskich polityków. W porównaniu z zeszłorocznym zestawieniem w pierwszej setce tym razem zabrakło m.in. Jacka Żakowskiego, Piotra Kraśki, Marcina Prokopa, Roberta Kozyry, Marcina Mellera i Marka Niedźwieckiego.(SK, 30.07.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










