Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 16, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gazeta.pl promuje mobilną wersję

Do połowy września br. potrwa kampania reklamowa promująca m.Gazeta.pl, mobilną wersję portalu Gazeta.pl (Agora SA).

Kampania prowadzona jest pod hasłem ”Nie sieć w miejscu”. Działania reklamowe obejmują tytuły Agory (”Gazeta Wyborcza”, ”Metro”, ”Logo” i ”Avanti”), nośniki reklamy zewnętrznej, a także przebieralnie na plażach na Półwyspie Helskim. Za kreacje i zakup mediów odpowiada dział promocji Gazeta.pl.

(KOZ, 16.07.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.