Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 15, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja MRM Worldwide zdobyła zlecenie na promocję marki Vibovit

Agencja MRM Worldwide (McCann Worldgroup Polska) wygrała przetarg Teva Pharmaceuticals Polska i odpowiada za tworzenie platformy internetowej dla marki preparatów witaminowych dla dzieci Vibovit.

Liczby i nazw podmiotów biorących udział w przetargu nie ujawniono. Zadaniem agencji zaproszonych do przetargu było przedstawienie koncepcji kreatywnych, które mają szansę okazać się efektywnym narzędziem dotarcia do rodziców dzieci w wieku 4-12 lat. Trwa ustalanie szczegółów współpracy.

(DOK, 15.07.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.