Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Lipiec 13, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

RMF Maxxx i stacje Audytorium 17 najbardziej zwiększyły słuchalność

Radio Eska (ZPR SA) nadal jest liderem słuchalności wśród sieci i stacji ponadregionalnych – wynika z najnowszych badań Radio Track realizowanych przez Millward Brown SMG/KRC.

Słuchalność 38 stacji należących do tej sieci wyniosła 7,25 proc. (fala kwiecień-czerwiec br.) i była o 19 proc. niższa niż w tym samym okresie ub.r. Na drugim miejscu uplasowało się Audytorium 17 (porozumienie handlowe 17 publicznych rozgłośni regionalnych) ze słuchalnością 5,44 proc. (rok wcześniej - 5,22). Zrzeszająca 15 stacji sieć RMF Maxxx uzyskała udział w rynku 3,1 proc. (w ub.r. –2,84 proc.). Słuchalność Radia Złote Przeboje (Agora SA), które nadaje w 18 miastach, wyniosła 2,62 proc. (2,56 proc.). Na czwartym miejscu znalazła się należąca do spółki Eurozet Planeta FM (14 stacji) z udziałem w czasie słuchania 1,23 proc. Stacje tej sieci powtórzyły wynik sprzed roku. Kolejne miejsca zajęły sieci: Antyradio (3 stacje, Eurozet) – 0,7 proc. (0,57 proc.), Radio Vox FM (8 stacji, ZPR SA) – 0,67 proc. (0,63 proc.), Radio Wawa (5 stacji, ZPR SA) – 0,62 proc. (0,77 proc. ), RMF Classic (12 miast) – 0,57 proc. (0,47 proc.), Radio Plus (13 stacji, Eurozet) – 0,44 proc. (0,49 proc.) i Radio Roxy FM (7 stacji, Agora SA) – 0,12 proc. (0,2 proc.).

(MW, 13.07.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.