Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 12, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Glamour" i "In Style" z największym wzrostem sprzedaży w kwietniu

Wśród miesięczników luksusowych dla kobiet w kwietniu br. "Glamour" i "In Style" zanotowały największy wzrost sprzedaży w porównaniu z tym samym miesiącem ub.r. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy o rozpowszechnianiu płatnym razem.

Liderem segmentu w kwietniu był ”Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą 241 357 egz. (to wzrost w porównaniu z kwietniem ub.r. o 2,9 proc.). Kolejne były: ”Glamour” (G+J Polska) – 230 368 egz. (wzrost o 23,9 proc.), ”Joy” (Marquard Media Polska) – 160 789 egz. (spadek o 21,2 proc.), ”Cosmopolitan” (Marquard Media Polska) – 112 612 egz. (spadek o 5,2 proc.), ”Pani” (Wydawnictwo Bauer) – 107 734 egz. (wzrost o 10,2 proc.), ”In Style” (Burda Media Polska) – 91 651 egz. (wzrost o 15,8 proc.), ”Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło) – 88 196 egz. (wzrost o 4,9 proc.), ”Elle” (Burda Media Polska) – 66 016 egz. (spadek o 3,7 proc.), ”Uroda” (Edipresse Polska SA) – 64 415 egz. (spadek o 10,7 proc.). Rozpowszechnianie płatne razem shoppingowego miesięcznika ”Avanti” (Agora SA) w kwietniu br. wyniosło 184 062 egz. (wzrost o 7,1 proc.), a ”Hot Moda & Shopping” (Marquard Media Polska) – 108 241 egz. (wzrost o 30,7 proc.).

(SK, 12.07.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.