Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 05, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

SAR interweniuje w sprawie przetargów ogłoszonych przez PKO BP

Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR w związku z przetargami, które prowadzi dział marketingu PKO Banku Polskiego i wątpliwościami uczestników co do ich zgodności z podpisanymi przez bank zasadami przetargowymi, prosi bank o wyjaśnienia.

Bank rozpoczął w ubiegłym tygodniu przetarg, w którym wybiera agencję interaktywną, a wcześniej dwa inne – na agencję reklamową i dom mediowy. Wątpliwości budzi zbyt duża liczba zaproszonych do postępowań firm – bank nie ujawniał szczegółów w tej sprawie. Zasady przetargowe SAR, które przed kilkoma laty podpisał bank, nie pozwalają zapraszać do przetargu więcej niż pięciu agencji. Natomiast w przetargu na agencję reklamową PKO BP uczestniczy sześć firm. ”Ustalaliśmy jednak, że wrócimy do rozmów na temat porozumienia wokół standardów przetargowych” – relacjonuje w komunikacie dla mediów rozmowę z Tomaszem Marszałłem, dyrektorem marketingu banku, Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu SAR. ”Zaplanowaliśmy podjęcie takich rozmów po zakończeniu obecnej rundy przetargowej. Okolicznością łagodzącą jest fakt, że bank nie stawia warunku wyłączności” – dodaje Tyszkiewicz. Pozostałe przetargi banku są zgodne z zasadami przetargowymi – wynika z rozmów Tyszkiewicza z Marszałłem. Przetarg na agencję interaktywną ma charakter otwarty i mogą się do niego zgłaszać wszystkie zainteresowane podmioty. Jednak zasady te dotyczą tylko pierwszego etapu, w którym agencje złożą jedynie credentials (prezentacje portfolio agencji). Tomasz Marszałł zapewnił, że do drugiego etapu reklamodawca zaprosi do pięciu agencji, które będą miały trzy lub cztery tygodnie na opracowanie zadań przetargowych. Natomiast w przetargu na zakup i planowanie mediów będzie uczestniczyć nie więcej niż pięć domów mediowych. Reklamodawca nie zdecydował się na zatrudnienie audytora mediowego, choć wcześniej przeglądał oferty z rynku. W przetargu dla domów mediowych skala zadań i kwota gwarancji mieszczą się w standardach sugerowanych przez SAR. Wszystkie trzy przetargi zostaną rozstrzygnięte w ciągu trzech miesięcy.

(MŁ, 05.07.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.